onsdag 16. september 2009

Ønsker du deg julekalender i år?

Da bør du besøke Brit`s små puslerier ! Der har du sjansen til å vinne en kjempeflott hjemmelaget pakkekalender. :) Jeg husker så godt da jeg enda bodde hjemme og mamma lagde pakkekalender til meg og min bror, det var stas det! Her i huset har vi ikke noe tradisjon med julekalender...enda. Kanskje jeg skulle lage en pakkekalender til Aica i år? Det hadde hun nok satt pris på, selv om hun nok synes det er helt bortkasta å pakke inn ting til en med så god luktesans som hun har. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på jula enda, ikke før jeg kom over Brit`s blogg. Tror jeg er blant de mange som bruker adventstiden til å stresse med juleforberedelser, og hvert år sier jeg til meg selv at neste år skal jeg starte tidligere..

2 kommentarer:

  1. Trivelig at du vil være med i min uhøytidlige juelgavekalenderlotteri. Takker for trivelig innlegg både i bloggen min og her. Det blir jo en del lodd på deg, så kanskje blir du den heldige vinner:)
    HA en trivelig dag!

    SvarSlett
  2. Å, pakkekalender er jo så koselig! Jeg og min kjære har en sammen, der vi gir pakker til hverandre annenhver dag. Anbefales:) Vi blir nok å fortsette helt til Isak blir så gammel at han krever å få være med - da blir nok de fleste pakkene til han :)

    Håper ellers du har det fint, Cathrine!
    -Ann Rita-

    SvarSlett