lørdag 9. april 2011

Ny hobby; smykkelaging!

De siste årene har jeg hatt mange slags hobbyer. Digiscrapping, foto, makramé, smykkedesign og selvfølgelig hund. Det virker som det går i bølgedaler, det ene tar over for det andre og fyller de få timene med fritid. Nå i det siste har det vært smykkelaging som har vært "det store", men det tar tid -og tid har man ikke akkurat overflod av når "to do"-lista er på størrelse med en dorull!
Men noe har det jo blitt, som du kan se på bildene under. Har lagt ut en annonse på http://www.finn.no/ så jeg kanskje får solgt noe, slik at jeg kan få inn litt penger til å kjøpe mere perlestæsj! :)


Makramé/lykkearmbånd 30kr pr. stk. (Lager også i andre farger/perlevarianter på forespørsel!)


Perlearmbånd 40kr pr. stk. (Kan lages i andre fargekombinasjoner etter ønske!)


Øredobber 20kr pr. par!


Armbånd med blant annet millefioriperler og hvite glassperler i forskjellige størrelser. 50kr


Armbånd, to rader hvite glassperler og krystallrondeller/mellomdelere. 50kr (kan også lages i andre farger etter ønske)

Her er forresten annonsen min hvor det ligger enda flere bilder! Og som sagt, så lager jeg gjerne smykker/øredobber/armbånd i andre farger på forespørsel! :)


2 kommentarer: