mandag 23. mars 2009

Besøk av lillebror!

I helga har min kjære lillebror vært på besøk og hjulpet oss med å bære masse tunge ting! Jeg begynner å se lys i enden av tunnelen nå, faktisk. Men så har vi gått gjennom alt av skuffer og skap den siste uka. (eller det er bare småtterier som gjenstår nå!) Skjønner ikke hvorfor vi ikke har hatt en sånn stor-opprydding før egentlig... Fra nå av skal det kastes noe for hver gang noe nytt kommer i hus, det er nå bra sikkert!! Ble iallefall et kjempestort bål av "gamle"-møbla. En noe skeptisk Aica passet på at flammene holdt seg der dem skulle være. Jeg ble nesten litt redd her en stund, for sambo gikk og leita etter ting for å kaste på bålet.. så jeg følte nesten at verken dataen eller kameraet var trygge utenfor mine hender.. hehe.. Prøvde å scrappe litt igår, men det er så mye annet så distraherer meg for tiden så det var bare å gi opp. Håper ting roer seg fremover så jeg kan kose meg med scrapping og designing igjen! Må si jeg savner det for tiden!

Verdens beste lillebror og verdens herligste hund! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar