lørdag 11. april 2009

Gjørmebad

I dag (eller igår blir det vel nå) så hadde jeg en skikkelig helgevask her før jeg tok meg en tur ut med bikkja. Så da vi kom inn igjen bar det rett i dusjen med den svarte pelsdotten... Nå som snøen har smelta vekk fra jordene rundt huset, så er det bare sølevann og gjørmehull..
Aica hadde dritt helt oppunder ørene! Men som du ser så brydde hun seg ikke mye om det...
Bare lekker! ;)
Den som ikke vet hvordan såpe smaker, har aldri badet en hund før! Heldigvis er Aica lett å dusje; hun løfter på føttene så jeg kommer til, og forlater verken dusjkabinettet eller badet før jeg sier det er greit. Mange av triksene vi har lært henne blir flittig brukt når hun skal tørkes; blant annet så rister hun seg på kommando, og "high five" så jeg får "lånt" labbene litt.. :)

1 kommentar:

  1. He he he, ja her er gutta også skittne for tiden. Heldigvis er de også her flinke i dusj og badekar. Utrolig åssen de blir seende ut altså. Så kjekt at dere får brukt alle triksene da, kjempe smart ;)

    SvarSlett