lørdag 28. november 2009

Borte bra -men hjemme absolutt best!


Da har vi hatt en herlig tid i Nord-Norge, men jeg må innrømme at det var veldig godt å komme hjem også! Nå gleder jeg meg til å pynte og bake til jul! Og ikke minst shoppe litt julestæsj! Man får vel aldri nok av det vel? Men adventspakke-prosjektet mitt tror jeg at jeg glemmer i år, har nok å henge fingra i for tida (-så nok en gang er moralen å starte med juleforberedelsene tidligere..hehe)

Aica har vært helt skutt siden vi kom hjem.. Den lange bilturen tar på ei svært rutinepreget rottweilerfrøken. Hun halter fremdeles, så vi må nok enda en tur til dyrlegen om det ikke blir noen bedring de nærmeste dagene. Vi får bare krysse fingra for at det er kurerbart, og ikke noe alvorlige greier ;-)

Og så har jeg laget en liten freebie til dere (ikke noe template denne gangen), slik ser den ut:

Den kan lastes ned her! Ha ei fin helg!

This time I`ve made an simple alpha for you, I think it turned out pretty cute! You can download the alpha here! Have a nice weekend!

2 kommentarer:

  1. Så sant, så sant Cathrine. Det er nå engang best å være hjemme ja :)
    Velkommen hjem og kos deg med juleforberedelsene. Ønsker Aica-prinsessen riktig god bedring.
    Og du, det ligger noe til deg på bloggen min ;)
    Ha en fiiin dag.
    Klæm

    SvarSlett
  2. wow, such a beautiful Alpha. Thank you so much for sharing your work!

    SvarSlett