søndag 29. november 2009

Min første award og en liten freebie!

Gjett om jeg er stolt som en hane eller?! Tenk, min første award! Ble nesten litt satt ut jo, for jeg er ikke akkurat den ivrigste bloggeren (ei heller blant dem mest kreative når det gjelder skriblerier!) Men tusen tusen takk Linda! Sjekk ut den koselige bloggen hennes: Lindas stille stund!

Og jeg sender awarden videre til den mest kreative sjela jeg vet om, anbefaler alle å titte innom bloggen hennes (men husk å ha god tid bare, for der er det mye inspirerende!)
Frk. Foslis Univers
Prøvde meg på en liten photoshoot med pelsdåtten vår idag. Tenkte jo jeg skulle lage julekort og greier, men bikkja hadde helt andre planer som dere ser på bildet. Ikke et eneste bilde uten grimase! Ikke et eneste bilde hvor hun ikke tydelig uttrykker sin misnøye med å bære nisselua på hodet.. Får prøve igjen en annen dag, hehe!
Og så en liten template-freebie for alle scrappegale der ute! Den kan lastes ned her.
Takk for titten, ha en fortreffelig 1.søndag i advent! :-)

Today I recieved my first blog-award! It made me so happy and proud! Wow!!
And I had a photoshoot with our dog because I`m planning to scrap a christmascard. But as you see on the photo, she wasn`t very pleased with wearing a santa hat! I think I have to try again another day.. I`ve also made another template for you to play around with! Download here!
Have a nice 1. Sunday of Advent :-)

5 kommentarer:

  1. Hei, takk for award og skryt =) Er innom deg i full fart nå bare for å si at markedet er på Blå på Grünerløkka. Nå må jeg løpe...
    ...men jeg kommer innom og legger igjen noen flere ord snart :)

    SvarSlett
  2. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 29 Nov [LA 02:00pm, NY 05:00pm, UK 10:00pm] - 30 Nov [OZ 09:00am]).

    SvarSlett
  3. Thank you for your beautiful template!

    SvarSlett
  4. thank you for sharing! Looking forward to using this template!

    SvarSlett