tirsdag 10. november 2009

Knapt en og en halv måned til juleaften!

Om ikke lenge starter julestresset. Heldigvis har vi ikke så fryktelig mange å kjøpe julegave til! Men jeg har tenkt å være tidlig ute i år, slik at jeg kan slappe av og nyte mest mulig av adventstida.. Drakk forresten min først julebrus igår, da greide vi ikke vente lenger! Julebrusen er jo i butikken allerede i oktober, synes det er litt tidlig jeg. Litt av sjarmen er jo at den skal høre til jula! I forrige uke vaksinerte vi oss mot svinesjuka, og mottok i den forbindelse et morsomt bilde fra min bror:
Ikke greit å være gris i disse dager... Enten juleribbe eller svineinfluensa..
Og her er et som viser hvor forskjellig man faktisk kan tenke om ting:
Da får vi bare håpe vi unngår denne svinepesten! For jeg synes jammen meg vi har hatt nok sykdom her i huset!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar