fredag 20. november 2009

Førjulsferie oppi nord

Så deilig det er å hilse på familien min igjen! Det er faktisk 2år siden jeg var her oppi nord sist. Og jeg skjønner jo hvorfor når jeg oppdager hvor uendelig langt det er å kjøre.... Ikke er jeg spesielt glad i å kjøre bil heller! Men når man er kommet vel frem, så er heldigvis alt glemt, og man bare nyter stillheten og roen som man finner i det herlige naturlandskapet rett utenfor dørstokken. Og så har jeg plutselig noe annet å ta bilde av enn denne svarte pelsdåtten vår!
Nydelig kveldsutsikt! Merker at det blir mye kjappere mørkt her i nord nå vinterstid...

Aica har fått gått løs på flere t-skjorter mens vi har vært her. Hun er jo så full av energi, men har fått streng beskjed fra dyrlegen om å holde seg i ro pga. en halt forlabb! Er ikke bare bare å holde ei spretten rottweilerfrøken rolig skal jeg si dere..

Elg har vi også sett, er så mange av dem her på øya... Vi så faktisk tre stykker sammen denne gangen, men det var så vanskelig å få bilde av dem alle siden det var så mørkt ute!

Og så har jeg en template-freebie, som dere kan kose dere med i helgen!
Den kan dere laste ned her!

I`m at the moment on vacation in my hometown in northern Norway. Visiting family before christmastime. I have already taken a lot of photos (some of them posted above), now that I have other motifs than our cute rottie! Have a nice weekend :-)
Thanks for your visit! Here is a new template-freebie, enjoy!
:4shared:

2 kommentarer:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Nov. 23, 2009. Thanks again.

    SvarSlett