tirsdag 3. november 2009

Verdens mest sjarmerende bamse :-)

Ja, den er nemlig min! Istedetfor å gi labb, så sitter bikkja vår som en bamse når hun øyner noen godbiter innen rekkevidde.. Slik sjarmerer hun dem aller fleste i senk. Selv matfar blir bløthjerta når hun setter seg på rompa og veiver med forlabbene i håp om å få noe godt! Hvem har sagt at det bare er "lapdogs" som kan være søte og sjarmerende?

Søt ja? :-)

Nå tror jeg jammen meg det er like før snøen kommer her.. *grøss* Kan ikke si jeg gleder meg akkurat! Kuldegrader er ikke noe for en frossenpinne som meg.
Her er en ny template for alle scrappegale:

Den finner du her! Ha en fortsatt fin uke og takk for titten!

3 kommentarer:

  1. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 19 Nov [LA 04:32pm, NY 07:32pm] - 20 Nov [UK 12:32am, OZ 11:32am] ).

    SvarSlett
  2. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Nov. 23, 2009. Thanks again.

    SvarSlett